Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-08, 18:20 #91
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Folk är rätt odemokratiska här, genom inte acceptera SD som har närmare 10% röster.

Är väl det som är demokrati att folk har rätt rösta på det dom tycker är rätt utan att det är fel?

Och det människo syn är med missbrukat ord, eller alla som inte vill ha fri invandring är rasister / nazister.

Jag bor utomlands och reser väldigt mycket, och jag bor minst 3 månader i Afrika eller arab länder och har inga problem med muslimer. Jag har nog varit med om mer böner och arabiskt / muslims kultur än flesta svenskar.

Men det betyder inte att jag anser det är rättighet få komma till valfri land och bli försörjd resten av livet.

Och en person med mer än några IQ vet att en flykting i Sverige kostar mer än att hjälpa flera 100 tals runt hemländerna.

Att folk vill fly till Sverige är väl inte konstigt, typ delar ut medborgarskap som leksaker i flingpaket samt krav och gratis försörjning resten av livet. På köpet ingår anhörig invandring.

Lite som fråga en svensk om dom vill få en miljon utan motkrav.

Och säkert 95% av svenskarna har aldrig typ varit utomlands o sätt andra länder i verklighet utanför EU typ. En charter resa med fejk fasad med fejkad miljö runt hotell räknas inte.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat