Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-07, 23:17 #47
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Att förbjuda folk att rösta på vad de tycker och tror på är aldrig och kommer aldrig vara rätt. Att förbjuda detta är exakt samma som en dikatur. Jag förstår att det säkert finns folk på vänsterkanten som är totalt blinda för allt kommunismen stått för under 1900-talet. Jag förstår också att många av dessa är väldigt unga människor som föddes på 90-talet och därför inte upplevt Berlinmuren. Jag förstår detta.

Vad jag däremot aldrig någonsin kan förstå är hur någon i ett demokratiskt land kan stå upp för att vissa åsikter ska förbjudas.
KristianE. Han förbjöd inte någon att rösta på SD. Han sade att han inte ville umgås med dessa individer, och du kände dig träffad då du egentligen skäms för att vara sd:are. Svårare än så är det inte. Slappna av lite och säg inte så lågutbildade saker som att det är någonting likt en diktatur i Sverige bara för att man fördömer folk som röstar på ett otroligt främlingsfientligt parti med politiker som har begått alla möjliga typer av brott. För bara någon dag sedan såg jag att en av deras fd politiker hade hakkors på armen när hon städade... Det är om något över gränsen och bryter mot alla moderna konventioner och rättigheter...
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat