Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-03, 21:54 #6
Vebut Vebut är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2008
Vebut Vebut är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2008
Angående migreringen; För mig var det bara att sätta gammla adressen i pop/imap fliken och sen synkade google alla mail automatiskt över 1-2 timmar. Detta förutsätter dock att alla mail är lagrade på mailservern och inte i din lokala mailklient.

Angående apps så är det just för flera användare. Jag kanske missförstod din fråga på den biten men apps är ju Google's produkter i företags-tolkning. Alltså du som admin har kontroll över dina anställdas produkter som är registrerade i din organisation. Det är ju ingen större skillnad på privat/apps. Det du märker är dock att du växlar användare i sidhuvudet på alla produkter och får en klar och tydlig indikering över vem du agerar som - vilket jag faktiskt trodde var en apps funktion, men det kanske är en "för alla" funktion.

Då kanske jag bara hade tur att vi inte hade så mycket som skulle migreras utan det mesta körde vi från scratch. Vet inte riktigt hur adsense fungerar, men när det gällde android appar osv var man tvungen att gå in i google wallet och hämta transaktionsid'n hit och dit och sedan fylla i ett formulär. Tog google support 1-2 arbetsdagar att verifiera och sedan överlåta. Kanske är något liknande här?
Vebut är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat