Visa ett inlägg
Oläst 2014-08-27, 11:46 #4
mavraj mavraj är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
mavraj mavraj är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
Snyggt Skinza! Bra nisch att fokusera på egen (misstänker att du tar fram de själv?) skal istället för att sälja exakt samma skal som alla andra gör!

Jag tycker precis som ovanstående att sidan är snygg. Det jag ser just nu är:

- Ikonerna för fri frakt och öppet köp blir kass kvalité på när de förstoras så mkt.
- Hade nog dedikerat headern till produkter, istället för text och snygga bilder. (något sånt här ist: http://unbouncepages.com/simplify-green/)
- Blogg-delen nertill blir lite skum i och med att den visar inlägg i 2x2. Hade nog varit bättre att ha en lite större plats för senaste blogginlägget, eller att du likt ikonerna för fri frakt och öppet köp delar in blogginläggen i 3 kollumner så att varje blogginlägg visas i varje kollumn.
- Designed in Sthlm och Made in... är nog inget som kommer ge dig fler sälj. Bra tanke men ta isf fram någon design-process-illustration som visar hur era skal tas fram.
- Footern buggar lite för mig. Knappen/pilen vid nyhetsbrevsfältet lägger sig under fältet och skjuter hela kollumnen ur position (den ligger alltså inte i linje med butiksinfo, följ oss)

Annars tycker jag du gjort det riktigt bra! Tror verkligen du kan skapa dig en skön e-handel utav det. Bra jobbat!

/Betim
mavraj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat