Visa ett inlägg
Oläst 2014-08-27, 06:11 #1
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
amagab - tack för rådet. Det är absolut en tanke...

Dock så tror jag alla vi "drift"-företag har väldigt svårt att bemanna för just större incidenter. Dvs man måste då ligga på kostnader som inte är effektiva vid normaldrift så att säga (tänk på att något sådant här händer kanske en gång var 3:e år eller färre). Konkurrensen är stor. Det innebär nog att alla får väldiga supportproblem vid stora incidenter.

Vi har haft väldigt få klagomål de senaste åren på just support. Tvärtom tror jag det är något som uppskattats. Om du kollar [vår blogg] så har vi (taskig timing jag vet - den låg schedulerad under sommaren) gått ut med den kundundersökningen som gjordes precis innan sommaren och där kan man nog inte vara annat än nöjd som företag. Hade den gjorts nu direkt efter att vi hade problem med kontrollpanelen så hade det sett annorlunda ut. Men innan sommaren representerar vårt "normal-läge" så att säga.

Den sekunden problem uppstår tar det inte lång tid innan den "känslan" försvinner som vi alla vet. Vi får hoppas vi kan jobba tillbaka den känslan.

Tack för råden - det lär diskuteras här. ;-)

Senast redigerad av tartareandesire den 2014-08-27 klockan 07:50 Anledning: länk borttagen
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat