Visa ett inlägg
Oläst 2014-08-20, 22:12 #14
lazats avatar
lazat lazat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2004
lazat lazat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
lazats avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jayzee Visa inlägg
Jag delar åsikt med Captain Thailand, man kan direkt se att här ligger en hund begraven.. Fastän jag är ganska säker på att Avanzas platform togs fram av deras interna utvecklingsavdelning som består av ett större antal utvecklare och som är skriven i Java och snurrar i *NIX-miljö har jag svårt att se att Er sajt som körs i Windows på IIS 7.0 och klassisk ASP skulle vara skriven av samma team... Jag kan dock ha fel Stavfelen och skrytet/självreklam där man använder sig av ord såsom "överlägset" är också en stor varningssignal i mina ögon.
Vi får väl se när vi öppnar upp sidan. Va lite positiva nu. Det kommer att bli en bra. Dessutom är ju webbsidan bara en mikroskopisk del av allt. Det stora jobbet är allt som sker i bakgrunden. I princip så skulle vi kunna packa ihop hela webben och ge ut den till kunderna. Allt går via api och vi har använt kodgenerering för att lätt få sidan att konverteras till andra språk. Vi kör själva perl och soap, samt dotnet när vi testar. Native asp är tyvärr utdöende och kommer att fasas ut.
lazat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat