Nykomling
|
|
Reg.datum: Jul 2013
Inlägg: 23
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jul 2013
Inlägg: 23
|
Jag har nu försökt få tag i någon från supporten i drygt 10 dagar utan resultat.
Ingen har svarat på något utav mina tre mail och att ringa efter klockan 12 är mer eller mindre lönlöst då man bara kopplas till den amerikanska supporten som säger att svensk support fokuserar på mail.
Likadant chatten på webbsidan är helt meningslös att vända sig till så länge man vill ha hjälp med en .se/.nu domän då bara amerikanarna svarar där.
Man hänvisas alltså konstant till en email som ingen svarar på.
Mitt problem är att jag har sålt en e-handel och köparen av e-handeln inte kunnat få domänen flyttad till sig på dryga tre-fyra veckor trots att jag har skickat överlåtelsedokumenten och kontaktat supporten som sa att om de får full tillgång och uppgifter till bådas konton så kan det skötas så. Efter de fick detta så har det aldrig svarat igen.
FINNS DET NÅGON SOM HAR EN ADMINISTRATIV KOPPLING TILL CRYSTONE, VÄNLIGEN KONTAKTA MIG ASAP. (Vet att det fanns det här förut)
|