Visa ett inlägg
Oläst 2014-08-07, 23:47 #28
crazzys avatar
crazzy crazzy är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2007
crazzy crazzy är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
crazzys avatar

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av ZynX Visa inlägg
Johan har en liten fråga utan att försöka klanka ner på er men också som jag tror många andra frågar sig. Har ni ingen utvecklings/test miljö där ni testar updates innan ni tar ut dom i produktion ?

Menar ni är ett av de större webbhotellen i Sverige och då borde man väl testa updates noggrant innan man patchar ut det i produktionen för att inte skapa dessa diskussioner som uppstått om er panel på sistone ?

Binero har i vart fall ändrat sitt rykte rejält från incidenten med mailen som jag tror många kommer att tänka på länge till. Så där vill jag ge er en eloge.
Vi har givetvis en fullskalig testmiljö just för detta syfte, att testa saker innan de tas i produktion. Det har gjort att vi har upptäckt saker som behöver åtgärdas innan livemiljön kan uppdateras vid ett flertal tillfällen. Det kan dock, som i det här fallet hända saker med livemiljön även om uppdateringen testats framgångsrikt i testmiljön.

Exakt varför felen uppträdde i livemiljön, men inte i testmiljön kan jag tyvärr inte svara på. Men det är ju något vi kommer titta på när väl allt är åtgärdat.

//Johan Hedberg, City Network
crazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat