Visa ett inlägg
Oläst 2014-08-07, 01:46 #13
yakuzaemmes avatar
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
yakuzaemmes avatar

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av naak2803 Visa inlägg
...och varför ska jag lägga ner projektet för? jag har en annan sida som är liknande och där drar jag in 6-siffrigt belopp årligen utan att ha lagt ner mer än 1 kr på hela projektet (om man bortser från egentid).

ja, jag har gjort en marknadsundersökning och efterfrågan är STOR! annars skulle jag inte hålla på med projektet...
Jag var ironisk Naak, var mer riktat åt Conny. Han gillar när det finns många miljoner i budget, oavsett vad för projekt det är.

Citat:
Ursprungligen postat av Conny Westh Visa inlägg
De flesta som ställer liknande frågor här i forumet har just inte ens funderat på vilken målgrupp de egentligen riktar sig till.

Vidare brukar det sällan finnas en konkret tanke kring vilket av målgruppens problem som produkten löser. Det är grundläggande saker som man bör fundera på för varje produkt man tar fram.

Om man för sig själv definierar Målgrupp och vilket problem man försöker lösa så blir det enklare och tydligare vad man ska fokusera på, men man upptäcker också snabbare om man tänkt helt fel.
Men ja.. På riktigt..

Det framgår klart och tydligt vad det handlar om för tjänst. Att ens behöva definera målgruppen "De som saknar körkort" eller att klarlägga att känslan man vill förmedla är "att kunden känner en trygghet att använda tjänsten".

Visst är det bra att göra sitt förarbete men kom igen...
yakuzaemme är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat