Visa ett inlägg
Oläst 2014-08-05, 15:36 #3
AndersNs avatar
AndersN AndersN är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 142
AndersN AndersN är inte uppkopplad
Medlem
AndersNs avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 142
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Absolut. Vi har mailköer tyvärr då vi har haft lite av en "perfekt storm" med problem med vår kontrollpanel samtidigt som semestrar har slagit in. Vi har plockat in en hel del folk från deras semestrar men har ändå inte lyckats hålla våra mål om svarstider här i Juli...
Alltså jag gillar verkligen inte att ta detta publikt men känner att jag måste skriva av mig.

Jag har full förståelse för att det är semestertider m.m och jag känner väl till problemen kring Atomias KP och arbetet kring den då jag själv vart drabbad av det för några veckor sedan och mitt konto blev nedgraderat rakt av, detta löstes dock smidigt med hjälp av Johan C och några andra.

Men nu..
Skickade in ett supportärende den 31/7.
Har idag den 5/8 FORTFARANDE inte fått ett 1:a svar (förutom det autoskapade mail som man får direkt med ärende nr) från supporten. Loggar in i deras supportsystem och det är fortfarande unassigned. 5 dagar utan en 1:a kontakt, okej det har vart 1 helg med, men fortfarande 3 arbetsdagar...

Känns inte okej...
AndersN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat