 |
Nykomling
|
|
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 43
|
|
Nykomling
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 43
|
Håller med Conny. Problemet ovan har inte med fakturering att göra utan folks ovilja att följa regler. Våra system fakturerar aldrig fel med undantag av.dk. Problemet är när folk tansferar ut efter fakturan är skapade eller skiter att säga upp trots flertalet påminnelser. Man kan ju inte ringa runt till 10 000 tals kunder och fråga.de flesta vill ju ha kvar sina domäner hos oss. Någon stans har kunden ett ansvar och så. Jag läser flertalet trådar om alla som klagar på Binero,Loopia mfl på att domäner ser ut att vara lediga, problem med registrering då en gammal kund spärrar. Vi har typ aldrig dessa problem eftersom vi tar in en uppsägning av kunden. Jag har kollat med alla som jobbat sista tiden och den enda missnöjda kunden hörde av sig Ang en faktura från 2009. Om det var denna kund som som puffade tråden vet jag inte men mycket har hänt i systemen 5 år. Att dra upp en så gammal tråd borde förbjudas. Någon admin borde radera hela tråden då det mesta inte stämmer eller har ändrats under årens lopp.
|