Visa ett inlägg
Oläst 2014-07-12, 16:05 #26
Lidback85s avatar
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
Lidback85s avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Citat:
Ursprungligen postat av Webbkonsulterna Visa inlägg
Det här låter inte bra eller rättvist. Vi har sedan en tid tagit en snällare approch mot kunder.
Krediterade vi inte fakturan när du kontaktade oss eller varför misskrediterar du oss nu?

Alla domänsystem är helt automatiska och det är ju därför det är viktigt att meddela oss när en domän är flyttad/ska avslutas. För många TLD:s Får vi inte meddelande om detta automatiskt och vi kan ju inte gissa om du ska ha kvar en domän eller inte.
Om du ger mig vilken faktura/domän det var så kan du få loggar på att vi har skickat ut den.
Förtroendet för Er blir ju inte bättre med detta inlägg som jag citerar.
Precis som Conny Westh skriver, så borde ni säkerställa att kund ni ska skicka ut faktura till, faktiskt tillhör Er fortfarande med domän/domäner.

Ni kan inte gissa om man ska ha en domän kvar eller inte, skriver Ni.
Men ni gissar gladeligen på att ni fortfarande är registrerad host på den/de domäner ni skickar ut faktura på.

Kunder ska inte behöva ha som vana att vända sig till Er för att få en faktura krediterad/Makulerad, då det är ni som brustit i hanteringen genom att ej kolla upp kund/domänen/domänerna innan en faktura skapas och skickas ut.
Lidback85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat