|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jan 2005
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jan 2005
|
Har också påtalat problemet kring att gamla domäner ligger kvar i systemet och där inget har hänt, detta var x antal månader sedan.
Men som sagt har man betalat för domänen, fått en bekräftelse att betalningen gick igenom och har haft kontakt via telefon 3 gånger för att få de att registrera manuellt.
Sådana saker ska inte ta x antal timmar att åtgärda och personen som sedan lyckades registrera domänen har även de anlitat City Network och fått den utan problem.
Självklart ska inte jag som kund bli lidande av att man använder sig av ett bristfälligt system som man nu dessutom kör en domänkampanj på.
Har pratat med VD:n under eftermiddagen och fått det berättad angående Atomia, det viktigaste är nu att man på något sätt lösa problemet med domänen och överföra den till mig då de inte kan sälja samma "vara" 2 gånger vilket har skett här och förslaget jag har gett är att de köper tillbaka domänen.
VD:n har lovat att göra en återkoppling så får vi se vad som händer, men som sagt, så här får det absolut inte gå till. Gällande marknadschefen så skulle han återkoppla till mig när domänerna var färdig registrerade, han har jag dock inte hört något ljud ifrån sen.
Senast redigerad av Ingo den 2014-07-09 klockan 21:42
|