Visa ett inlägg
Oläst 2014-07-09, 18:29 #4
Lidback85s avatar
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
Lidback85s avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Känner igen detta.
Köpte ett X antal .NU-domäner och bara 2 st som har registrerats. Resterande tog de gladeligen pengarna från, men ej levererat domänerna till mig. Detta var igår kvällstid runt 20.00-tiden.

Det där med att det blir något fel i registreringen när en tidigare CN-kund har haft domännamnet, har jag påpekat flera ggr om. Men ingen åtgärd från CN mer än att man fixar problemet manuellt när man ställer frågan.

Edit:
Ringde nu och pratade med någon Dennis på CN.
Jag: Hur lång tid skall det ta att registrera en domän åt mig?
Dennis: Ja vi har en liten fördröjning just nu efter att vi fick en uppdatering här som medföljde buggar, så det kan ta lite extra tid.
Jag: Och vad menas med extra tid, så man vet mellan tummen och pekfingret som du talar om, tidsmässigt?
Dennis: Ett par timmar extra.
Jag: Konstigt, reggade domänerna igår.
Dennis: Ja du kan ju kontakta en tekniker via mail om du vill.
Jag: Men... Jag har ju gjort det tdigiare och ingen vidare hjälp där heller. Varför har ni telefonsupport om frågor/problem ej kan lösas.
Dennis: Ja det kan jag inte svara på.

Blev så förbannad att jag bara slängde på luren efter att jag sa att jag ska skriva ett mail och be om återbetalning eftersom de inte kunnat regga domäner jag vill ha, och såldes vänder mig till en annan leverantör.

Senast redigerad av Lidback85 den 2014-07-09 klockan 18:39
Lidback85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat