Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 637
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 637
|
Bahnhof konstig säljrutin?
Hej,
Tänkte bara dela med mig av en konstig säljrutin som jag fick uppleva just precis.
Planen var att öka vår bandbredd på företaget till 100/100mbit. Ringde Bahnhof, pratade med en säljare. Gav mitt kundnr och han hänvisar till vår säljkontakt, som jag inte ens minns att vi haft.
Han försöker ringa personen och flytta mig i växeln. Då får han veta att personen har semester, men ger mig telefonnr och mail så jag kan kontakta honom själv.
Frågade ifall inte han kunde ta min order? men det var han inte alls sugen på och förklarade att de hade vissa rutiner.
Så nu måste jag som kund jaga efter en säljare på bahnhof som har semester.
Jag gillar bahnhof, det har fungerat bra men deras säljrutin får mig att fundera på att byta till en leverantör som vill sälja.
Är detta standard eller bara en kass rutin?
|