Visa ett inlägg
Oläst 2014-06-10, 15:20 #8
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
Danski: Med tanke på din historik, så skulle jag nog råda samtliga här att vara försiktiga med att dela med sig av sina personliga lösenord...

http://computersweden.idg.se/2.2683/1.119956
Är upp till var och en, jag har jobbat med betydligt känsligare system hos banker, myndigheter och börsnoterade bolag. Att få tag på lösenord finns det mycket lättare sätt att göra utan sitta med utveckling i ett år, jag har exponerat några av dessa, bland annat då för 7år sedan där redan hackade konton på regeringsnivå avslöjades. Detta är inga hemligheter och du får gärna argumentera för att inte lämna ut inloggningsuppgifter, jag håller med om att man ska vara vaksam om att lämna ut lösenord.

Spara handlar inte om mig, det handlar om ett fantastiskt team som slitigt och levererat något helt unikt på flera punkter. Jag är bara stolt över att få vara en del i att försöka göra telecom-branschen mindre hatad.

Vill man inte använda inloggning för att få exakt jämförelse så kan man fortfarande får en bra jämförelse utan att avslöja något mer än sitt IP man besöker ifrån, du uppskattar då själv de viktigaste datapunkterna. Man kan också få en bra jämförelse genom att ladda upp en e-faktura.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat