Visa ett inlägg
Oläst 2014-06-06, 21:10 #20
captaindoes avatar
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Dec 2010
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare
captaindoes avatar

Reg.datum: Dec 2010
Nu har jag gjort en hel del ändringar i hur sidan fungerar.

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit Visa inlägg
Har en önskan för 5/5 från min sida, kunna köra idn och utan idn i samma sökning.
Detta är tillagt nu

Citat:
Ursprungligen postat av Ingo Visa inlägg
-En väl fungerande websida, även för mobilen.
-Att lediga domäner verkligen är lediga. Detta gäller inte bara org, utan samtliga domäner har jag upptäckt.
-Att ni har dagsaktuella priser för domäner. Exempelvis så är inte FS Data billigast för tillfället av nu domäner och inte City Network med com domäner.
-Att den blir snabbare på att söka.
Väldigt bra feedback, och det är helt klart en hel som som behöver göras. Nu borde sidan vara mer mobilanpassad för resultaten. Det finns en del kvar, men det har blivit bättre.
Domänuppslagen borde vara betydligt snabbare, och ha bättre precision nu. Säg till om du fortfarande hittar fel!

Priserna läses av automatiskt varje dag, men tyvärr så verkar inte registrarerna uppdatera sina prislisor när de har kampanjer. Jag har således tagit bort prisinformation tills dess att jag kan komma med en bättre lösning.

Citat:
Ursprungligen postat av x264 Visa inlägg
Fortfarande är inte footern fäst till botten av sidan, men det är väl kanske inte prio 1.

"We can not find any keywords related to that keyword/phrase. Please try a different keyword or phrase."

i en röd ruta vad bra Gör så att man kan stänga den genom att trycka på ett kryss alternativt klicka på Search again och så kommer en ny sökruta.

Tycker att man missar texten i headern ibland, och då tipsar jag om:

http://s.pikabu.ru/images/big_size_c...8831036718.jpg
Kul att du ser förbättringarna! Prova gärna igen angående hastigheten och se om du tycker att det har blivit snabbare.

'Search again' kommer att bli en dynamiskt sökfält inom någon dag Har däremot lagt till en 'sökikon' för varje resultat, så att det snabbt ska gå att söka på relaterade termer.

Jag lekte även runt med CSS outline, men tyckte inte det blev särskilt bra. Jag kommer att sänka ljusnivån på bakgrundsbilderna istället - men tack för förslaget!

Det går även nu att öka antal resultat genom att gilla sidan på Google+/Twitter/Facebook
captaindoe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat