Ämne: Samtiden
Visa ett inlägg
Oläst 2014-05-29, 15:03 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av erebos Visa inlägg
Tror inte att sajten är uppe än eller iaf pausad efter att TT sa upp avtalet med dom efter några fadäser.

Och jag vet att många inte gillar min speciella syn på SD.
Jag personligen anser att jag vet vad dom egentligen står för och då jag inte gillar det så skriver jag det, vi är flera som gett oss F på att motarbeta fascismen offentligt oavsett vad folk sen tycker om oss, det är smällar man får ta.
Jag vet att många tiggare är utplacerade av kriminella gäng. Jag gillar inte det och jag gillar inte heller att SD gör tiggarna till hänsynslösa kriminella och utnyttjar det för att rädda Sverige genom att utvisa alla utlänningar dom kan.
Håller med dig till 100%. Situationen är visserligen betydligt allvarligare i många andra länder i Europa men det är inte perfekt i Sverige heller. Många människor som inte riktigt har förmågan eller orkar tänka längre än näsan räcker tenderar att vilja ge sig på ytliga symtom och blundar för de verkliga problemen. Man ger sig som du antyder på fel personer om man ger sig på tiggarna själva. Det är lite grann som att byta ut kroppsdel efter kroppsdel istället för att sluta supa, knarka eller leva på chips och läsk. Så "tänker" tyvärr sverigedemokrater