Visa ett inlägg
Oläst 2014-05-14, 18:00 #6
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Hej DanielN och dassekaka - onekligen åkte vi på ett antal DoS-attacker den senaste tiden. Vi, som säkert Oderland och andra som DoSats på senaste tiden, jobbar febrilt för att hela tiden förbättra vår situation och möjilgheter att begränsa effekter vid stora DoS-attacker. Vi kommer aldrig helt kunna garantera att en DDoS-attack kan påverka oss men vill här mest säga att vi fortsätter att investera hårt för att bli bättre. Bland annat har eller kommer varje hall ha som minimum 30-100 Gbps kapacitet. Något som vi kontinuerligt ökar men ibland har slagit i taket. Filtreringskapaciteten ökar vi dessutom också kontunuerligt (självklart).

Lycka till framöver och tack för ni varit kunder hos oss. Vi uppskattar det enormt.
Det har ingenting med attackerna att göra. Anledningarna till att vi inte kan vara kvar är är att ert återförsäljarsystem inte fungerar. Betalar inte en en av våra kunder (visserligen via oss) så släcker ni alla våra sajter. Istället för att endast släcka den sajten. När jag berättade om ert setup för återförsäljansvarige på Loopia så skrattade han...

En till anledning är den ojämna nivån på er support. På den senaste tiden har det krävts 1,5 timme i telefon och 3 mejl för att lösa minsta möjliga problem. Ni lovar också funktioner som sedan inte kommer osv... Sånt funkar inte i längden.
DanielN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat