Visa ett inlägg
Oläst 2014-04-30, 19:13 #3
Swag Swag är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2012
Swag Swag är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Cosma Visa inlägg
Är det någon som har bra tips på områden? Eller vart kan man spekulera vart det blir attraktivt i framtiden?
Där det planeras kommande saker som nya tunnelbanestationer, Mall Of Scandinavia i Solna och så vidare. Men fortfarande är ett antal år tills detta är klart. Å andra sidan finns risken att byggplanerna skrotas (M.O.S i Solna byggs just nu så det blir av).

Någon skrev om att friliggande ytor runtomkring riskeras att bebyggas och sänka värdet. I storstan sker mycket förtätningar, politiker vill dra ner på antalet parkeringsplatser för att bygga mer och tätare. MEN å andra sidan ett boende med lite utsikt i stan är attraktivt, så om det inte byggs mitt emot så blir värdet ännu bättre med tiden och det går lättare och snabbare att sälja och trevligare att bo där under tiden. Jag menar, ska man köpa ett boende där man kan skaka hand med grannen mitt emot direkt bara för att inte riskera bygge? (Men man kan luska lite om det finns planer i närområdet, mäklaren som säljer kommer dock inte veta någonting om detta)

Lycka till!
Swag är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat