Visa ett inlägg
Oläst 2014-04-17, 20:17 #29
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Var det inte du som skulle rösta på MP? Har för mig det från den tråden om valet för
någon vecka sedan.

Vad jag menar med "neutralt" parti är att i skolan fick i alla fall jag lära mig att MP låg
precis på linjen mellan höger och vänster. De vägrade välja sida trots att de konsekvent
valt vänstervännerna framför både liberalerna och de mer konservativa.
De ligger väl ändå ganska mycket i mitten, de är trots allt det parti som Alliansen har lutat sig mot när det gäller t.ex. invandringspolitiken. De styr dessutom med borgerliga partier på flera håll i Sverige.

Japp, det stämmer att jag sannolikt röstar på MP men det är inte skrivet i sten. Det har dock inget som helst med saken att göra, jag hade reagerat precis likadant oavsett om det gällde Moderaterna eller Vänsterpartiet. En del verkar inte riktigt ha förstått vad det handlar om. Det jag reagerade på var två saker:

1. Tron att det här skulle vara ett förslag från Miljöpartiet.

2. Det allmänna politikerföraktet som dök upp i tråden.

Det senare är ungefär lika intelligent som att säga att majoriteten av medlemmarna på WN är osociala nördar som bor i sina föräldrars källare och spelar WoW hela nätterna

Att det sedan var ett korkat uttalande håller jag helt med om men det spelar mindre roll eftersom det aldrig gick särskilt långt

Senast redigerad av tartareandesire den 2014-04-17 klockan 20:21
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat