Visa ett inlägg
Oläst 2014-04-08, 16:21 #2
dannelito dannelito är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2003
dannelito dannelito är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
En direkt fråga dock. Om vi nu hade behållt 5.3 och nästa år gått till nästa version vilket innebär att 5.3 skulle försvinna till förmån av en då äldre 5.5a. Skulle du under detta året ha uppdaterat och sett till att få det att funka med 5.5 - eller är det så att även nästa år hade du suttit i klistret? Att ge kunden mer tid håller jag med om - jag är dock rädd för att de flesta sitter i samma klister oavsett när vi gör uppdateringen. Hur ser du på det?
Jag kan inte ge dig ett exakt svar på hur länge en vanlig småföretagare utan datorkunskaper förväntar sig att kunna använda sin hemsida innan det är dags att betala någon för att förnya den. Varierar så klart, men 5 år kanske inte är orimligt?

Tråden är skapligt off-topic vid det här laget så kanske bättre att fortsätta diskutera sånt här i en annan tråd. Skapa en ny tråd eller kanske fortsätta i den här tråden som jag startade för att få förslag på webbhotell att flytta kunder till efter att CityNetwork infört sin strikta tvångsuppgraderingspolicy.
dannelito är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat