Visa ett inlägg
Oläst 2014-04-02, 22:31 #6
coredevs avatar
coredev coredev är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 1 554
coredev coredev är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
coredevs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 1 554
Detta skall du helt enkelt inte acceptera! Så jobbar överhuvudtaget inga seriösa företag. Självklart är det alltid företaget som tar på sig hela risken om kunden "velar" - men allvarligt talat skall det inte behövas: det är därför det skrivs avtal mellan köpare och säljare, det är därför man för en kontinuerlig dialog med kunden under arbetets gång och det är därför man fakturerar löpande. Hela företaget låter oseriöst.

Försök föra en dialog, protestera, dokumentera och om det behövs byt jobb. Du kan alltid vända dig till din ombudsman i din fackförening för att få råd och hjälp.
coredev är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat