Visa ett inlägg
Oläst 2014-03-27, 03:32 #32
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Beror vilka ställen man väljer, man behöver ju inte välja turistställen eller charterhotell och resmål. Turister brukar trängas ihop på vissa ställen genomsnitt och på enstaka länder i dom regioner.

Ser man till helheten så är det väldigt lite svenskar i dom kontinenter, även om enstaka länder är extrema turistmål där.

Och har inte sagt att alla 5 stjärnors hotell är bra, vissa skulle jag nog inte ens klassa som 3.

Väljer man exempel Kempinski och Hilton brukar dom ligga rätt genomsnitt nivå. Mariott kan dock skilja en hel del mellan länder och hotell som exempel.

Fast väljer man hotell som har listpris på 400-500EUR natt för billigaste standardrum vet man vad för nivå på gäster som normalt bor där och samtidigt folk som ställer mer krav och har koll.

Fast bara för betygsystem långt ifrån bra idag så kan man inte säga att 5 stjärnor är genomsnitt sämre än 4. Bara för det finns enstaka dåliga 5, samma sak det finns flera 4 som max skulle räknas som 3.

Nog inte jag som behöver ändra uppfattning,eftersom vanligt folk inte vet vad man pratar om. Så länge man inte upplevt bättre så vet folk inte, du kan bara kalla saker sämre av det du har efteranhet av och upplevt.

Så knappast jag skulle må bättre behöva jobba hela livet, gå upp tidigt varje morgon och trängas i regn o kyla. Och behöva trängas i kö o äta sunkig mat.

Väldigt populärt att pensionärer flyttar utomlands eller har ett hus utomlands, finns ju en orsak till det.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat