Citat:
Ursprungligen postat av CookieX
Då citynetwork med jämna mellanrum rear ut .se domäner så har jag köpt en del där. Men jag har märkt att när jag ändrar namnservrar hos Citynetwork så tar det mycket längre tid jämfört med Loopia.
Bara jag som upplever detta?
|
Jag tycker det har varit bra mycket långsammare än alla andra webhotell jag haft att göra med. Har flyttat ett par domäner dit de senaste veckorna, och ena gången funkade det inte med några proxy eller andra fusk för att komma åt sidan innan den slog igenom hos mig, men till slut mitt i natten syntes sidan via mobilen och jag satt och kodade in en lunchmeny för nästa dag på mobilen för att ha nåt uppe på sidan till nästa dag...
Nästa gång var det bara mail det gällde med då gick den bästa parten av en fredagkväll åt till att få igenom en ändring och få över mailen från föregående webbhotell... och då var flytterna ändå påbörjade på förmiddagen - visst, inom 24 timmar ska det vara, men alla andra, som jag upplever det, är snabbare än CN
Jo förresten, hade samtidigt som den första flytten en flytt till Binero också, då gick den sajten igenom till kvällen, medan det tog några timmar till att göra samma sak med CN