Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Hej,
Som jag förklarade via vår tidigare mailkonversation så är problemet identifierat sedan tidigare. Vår teknikavdelning har gjort vad dom kan för att lösa det och jobbar nu med Parallels för att lösa det. Detta löses genom att manuellt klicka sig in på mappar via webmailen eller koppla upp sig via en e-postklient , alternativt använda vår nya webmail där problemet inte finns.
Med vänlig hälsning, Fredrik
|
Men även i den nya webbmailen så FINNS problemet kvar, det finns BARA 2 mail som jag har sänt kvar, resten är som sagt BORTA.
Sedan är det synd om supportpersonalen som man ringer i helgen som beklagar att man fått vänta i 30 minuter, det är inte deras fel att man inte har tillräckligt med resurser inom Crystone.
Så innan man försvarar saker som är fel så är det bättre att gå till botten med problemen och åtgärda dessa, istället för att misstro sina kunder.
Under tiden jag varit kund har jag tagit upp följande:
-Brister kring supporten såväl teknisk kunskap som väntetid.
-Faktureringen kring domännamn
-E-post problem
-Fel priser för domän kampanj
osv
Men visst, jag kan sända kontonr till er ;-)