Det finns jus ingen anledning till panik här, ni har levererat enligt avtalet och den offerten kunden fick av er eller hur? om så är fallet så kan du enkelt bestrida deras faktura direkt.
Se till att ta en kopia på allt på hemsidan om ni nu har tillgång till det, det kan hända att kunden raderar allt och ni inte har något att bevisa senare.
Nu vet jag inte hur mycket pengar det handlar om (oavsett) så kan du involvera en advokat i fallet och tala om för kunden med bestämt ton att de står för dina advokat kostnader i fall de förlorar.
Skicka ett mejl till kunden där du bestrider ärendet och på grunder du gör det, förklara in till de tråkigaste detaljerna, vara inte snäll, att vara snäll betalar inte hyran och det värsta att kunden ser svagiheter i dina utalanden och tror sig ha rätt i sina krav.
Som sagt, en offert är det som gäller, kunden har ju betalat i efterhand, det ser jag som att kunden hade redan godkjänt produkten.
Bor du i Stockholm så kan du PMa mig för att få kontaktuppgifter en en bra advokat som är prisvärd och vet hur man hanterar sådana typer, förutsätt att du har rätt dock
Lycka till