Visa ett inlägg
Oläst 2014-01-20, 08:32 #81
Kenan Kenan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 80
Kenan Kenan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 80
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Kenan:
Öh, vaddå "alla e-mail borta"? Det låter helt otroligt om Crystone skulle sumpa din
mailbox 2 ggr inom loppet av en månad..

Det är inte så att du har nån enhet du glömt av som kör POP3 och rensar servern och
dina andra enheter med IMAP därmed rensas?
Jag använder mig av webbmail, och när jag loggade in igår så var allt borta. Hela mailfliken för den domänen.

Måste ha varit lite otydlig, det var ej inom loppet av en månad utan inom loppet av några månader.

Jag har ingen aning, jag har bara skapat ett vanligt webbmailkonto och dom ska vara kvar där så länge jag inte tar bort dom enligt supporten.

Citat:
Ursprungligen postat av oderland Visa inlägg
Även om så är fallet så borde det finnas möjlighet att rulla tillbaka en backup.
Det hoppas jag, sist gick det inte så bra

Citat:
Hi,
I'm sorry I was unable to restore your emails from our backup.



Ticket Details
Ticket ID: TPW-849-66094
Department: Crystone Teknik
Type: Issue
Status: Closed
Priority: High

Support Center: http://support.onlinegroup.com/index.php?/Crystone
Kenan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat