Citat:
Ursprungligen postat av Enrico
Hej Erik,
Beklagar men våra loggfiler säger inte att någon av dina servrar stängts av under perioden. Dessutom kan vi inte se att du hört av dig till oss om detta då det skedde, förrän i efterhand varför vi haft svårt att agera direkt. Då din server stått på och utnyttjat processorkraft under oktober så tar vi betalt för detta. Däremot skall du självklart krediteras för tiden efter att du hört av dig med uppsägning i nov och försökt ta bort din server.
Vänliga hälsningar,
Erik/Ipeer
|
Som jag förstod loggarna när jag tittade på det samt ert gränssnitt var servern avstängd, särskild gränssnittet kommer jag ihåg att det gav intrycket att den var avstängd. Eftersom det inte kändes stabilt slutade jag att testa er tjänst och eftersom servern enligt vad jag kunde se var avstängd så iddes jag inte höra av mig.
Sedan kvarstår väl faktum att ni tar betalt för avstängda servrar? Menar du alltså att min servern stod på? Ert gränssnitt visade inte detta och jag blir väldigt förvånad. Sedan måste det väl ändå vara något som strulade eftersom det inte gick att genomföra "DestroyMachine" på den avstängda servern trots upprepade försök?