Citat:
Ursprungligen postat av MKÖ
Helt sjukt så mycket det börjar strula, visserligen så kan man ringa deras kundtjänst eller höra av sig till dem på ett eller annat sätt, men det spelar ingen roll längre, vi kommer välja att köra en egen lösning om inte vi hittar en annan leverantör som kan garantera oss upptid kontra betalning.
Mina erfarenheter av Crystone
När det funkar så funkar det men det är segt.
Jag använder en info mail som redirectas till mig (av en anledning), en kund hör av sig på info och jag förmodar att jag ska få mailet, alla mail vidarebefodras förutom det mailet värde 75.000, så crystone har kostat oss mycket pengar.
"kundtjänst på wn" är snabbare än vanliga kundtjänst konstigt nog.
|
Hejsan,
Att ett mail har försvunnit av alla mail kan bero på många saker och vi behöver ha lite mer info för att kunna se exakt vad som har inträffat med just det mailet. Hade alla mail försvunnit så hade det varit ett problem. Men att just ett mail skulle försvinna kan bero på en rad olika saker som inte nödvändigtvis behöver vara hos oss. Men vi ska absolut hjälpa dig ta reda på exakt hur det har gått till.
Problemet du upplever med seghet har berott på en kund som orsakat problem för flera andra kunder, denna kund är migrerad till en större lösning och finns således inte kvar på servern. Har även testat din sida under gårdagen och dagen och den har fungerat snabbt och enkelt varje gång.
Mvh, Fredrik