Visa ett inlägg
Oläst 2013-12-27, 00:16 #3
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Danne Vendel Visa inlägg
Tyvärr har dom enorma problem med sitt system. (Byggt av samma nissar som står bakom Bineros. Surprise?)
Citat:
Ursprungligen postat av Danne Vendel Visa inlägg
Kontentan är i alla fall att jag håller fast vid min uppfattning, undviker dom i fortsättningen och inte gärna rekommenderar dom till andra
Den största anledningen till att jag personligen inte kan ta till vara på din kritik är att den är alldeles för onyanserad, det handlar inte om att du tar fram dåliga och bra sidor utan du tar ju helt och hållet fram negativa sidor, inte bara hos oss utan även Bineros och CN. Du håller inte med om en enda sak som kan försvara varför vi hade de problem du beskrev tidigare. Du t.om. kritiserade mig för att jag inte svarade inom för dig en bestämd tid, och jag förklarade då varför jag inte hade gjort det. När jag sedan tog mig tid för att förklara de fel du upplevt, fortsatte du att tom. kritisera och säga att jag skyller ifrån mig, på vem då får jag då fråga? På vår leverantör?

Du kritiserar alla webbhotell du har provat enligt det du har beskrivet i denna tråd och det skulle då vara intressant att få veta vilket webbhotell du rekommenderar i så fall?
Danielos är inte uppkopplad