Visa ett inlägg
Oläst 2007-12-09, 23:48 #1
Johan_Hoglund Johan_Hoglund är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2007
Johan_Hoglund Johan_Hoglund är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2007
Forumet raderade mitt förra inlägg när jag redigerade det. Här kommer det igen, med redigeringen i slutet. Ber om ursäkt för strulet.
-----------------
Jag söker en designer i Göteborgsregionen som kan komma in och hjälpa till med en sajt. Logotyp skall tas fram, det behövs en grafisk profil och färgschema. Även en del photoshop-jobb, som att ta fram rundade hörn, bottenplattor till knappar och liknande.

F-skatt eller ej spelar ingen roll, för tydlighets skull vill jag poängtera att det handlar om vita pengar.
Målgruppen är personer 30+ med tonvikt på personer med bristande datorvana. Tydlighet, enkelhet och elegans är ledorden.

Serverside-kunskaper krävs ej.
Du skall ha en förståelse för webben, inga bitmapbilder med andra ord. Xhtml/css är inget krav, men det är ett plus i kanten om du har insikt i hur tekniken fungerar. Om du bara arbetat med frontpage och tycker att nästlade tabeller är guds gåva till webmasters är du tyvärr ej aktuell.

Inledningsvis rör det sig om 10-20 timmars arbete, men fungerar samarbetet bra kan det mycket väl bli en långvarig relation. Arbetsformen är distansarbete med projektmöten.

Som uppdragsgivare finns en seriös person med stabil ekonomi, inga krånglande handelsbolag som har betalningssvårigheter med andra ord.

Förmåga att vara tydlig, uppriktig och enkel att ha att göra med är viktigare än diplom, utbildningar och certifieringar - så länge du kan leverera och prestera.

Ersättning är per timma eller per uppdrag och diskuteras under ett första möte där du visar vad du gjort tidigare och jag + uppdragsgivare ger dig mer information om projektet.

Låter det intressant?
Ring mig gärna: 0768 999 580 (09:00 - 23:00)
Vill du hellre maila så gör det till [email protected], men bifoga i så fall ett telefonnummer.

Frågor kan ställas här i tråden, men ansökningar görs via mail eller telefon.

*edit*
Frågor kan inte ställas i tråden då den är modererad.

Jag läste reglerna och såg att ersättningsnivå skulle beskrivas. Då jag själv inte betalar ersättningen och den beror på vilket intryck du gör är detta än så länge öppet.
Jag är intresserad av en duktig designer och inte en byggarbetare från Polen, vilket borde ge en fingervisning om ersättningen. Samtidigt finns det ett skäl till att jag söker här på WN och inte stövlar in på Forsman&Bodenfors uppe i NK-huset.
Således: det handlar inte om veckopengsnivå, men du kommer inte heller blända folk med solkatter från en ny Rolex Oyster efter det här uppdraget.
Johan_Hoglund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat