Nu har jag haft lite mer tid för att kunna ge ett mer utförligare svar. Mycket av vad du har haft problem med borde ha lösts med vår support och inte här på wn, eftersom detta inte är något supportforum. Men jag ska ändå ta tid svara på de problem du tar upp:
1: Visst gjorde vi en miss med skapa konto formuläret, det berodde på att captcha aktiveras globalt på hela sajten och den var inte aktiverad när formuläret skapades. Sedan när captcha aktiverades globalt (på flera olika ställen) var vi inte medvetna om att det då också aktiveras på detta formulär.
2: Vi är en av de få webbhotell i Sverige som helt har skapat vårt eget system inkl. kontrollpanel med allt vad detta innebär. Det är ett gigantiskt arbete och vi kan inte förlita oss på att olika underleverantörers program fungerar som de ska så vi i lung och ro kan se till att vår huvudsida tex. fungerar till 100%. Det bör nämnas att vi har utvecklat en helt ny hemsida/kundcenter och gjort stora förändringar i grundfunktionaliteten på serverplattformen under en längre tid, och några av dessa funktioner finns inte ens på något annat webbhotell så långt vi vet.
(Se för mer information min förra post:
http://www.wn.se/showpost.php?p=20483409&postcount=24)
Dock kan vi inte genomföra en uppgradering över en natt utan vi gör små, små ändringar och uppgraderingar steg för steg. Slutsteget på uppgraderingen sker något gång under nästa år. Hemsidan bör dock för närvarande fungera tillfredsställande. Vi har dock hela tiden ändå haft som högsta prio att kunders webbkonton och epostkonton ska fungera till 100% och då har vissa saker inte blivit prioriterade som fallet med hemsidan.
3: Du hade problem med badrequests och detta berodde på att vi just under några timmar flyttade på hela huvudsidan till en annan server, som du säkert märkter har vi inte dessa fel längre.
4: Man kan inte skapa ett epostkonto innan man har slutfört en transfer av sin domän, då din domän aldrig blev transferad till oss, så svaret på denna fråga var enklare.
5: Certifikatet är som det ska vara, dock hade vi inte fått till varnish/reverse proxy med modsecurity på ett bra sätt framför huvudsidan vilket gjorde att vi hade buggar med certifikatet. Detta har också blivit löst.
Slutligen vill jag säga att det är ju upp till dig att du inte väljer att inte använda våra tjänster, men det tråkiga är att du kritiserar oss öppet utan att ens ha provat på hur det fungerar med eposten, en tjänst som för övrig många av våra kunder är mycket nöjda med.
Hade du provat oss och sedan gett feedback hade din feedback varit mer trovärdig och nyttig, just nu tycker jag inte det är fallet. Du kallar det slarv och att vi inte tar ansvar utifrån ditt perspektiv, jag skulle hellre vilja kalla det innovativ förmåga och kreativitet, där man gör sitt bästa för att skapa något ovanligt bra och konkurrenskraftigt.
Sedan vill jag naturligtvis önska dig och er alla en riktigt God Jul!