Visa ett inlägg
Oläst 2013-12-05, 08:19 #14
Danne Vendels avatar
Danne Vendel Danne Vendel är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
Danne Vendel Danne Vendel är inte uppkopplad
Medlem
Danne Vendels avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Oavkortat kommer några kunder i kläm när det strular som det gjorde vid denna uppdateringen. Så att de inte fick till det direkt för dig handlar helt om denna uppdatering som vi rullade tillbaka under dagen.

Det finns en del problem som vi är övertygade kommer fixas. Vi har noga valt bland alternativen - som även andra svenska företag har gjort - och det finns ett överväldigande stöd för detta system som vi tror i framtiden kommer skapa en väldigt god grund för våra kunder. Samtidigt hör jag vad du säger och förstår din frustration. Det är ett ungt system med en hel del som kan förbättras. Det, å andra sidan, kan de flesta system. ;-)

Absolut - du måste göra som du känner och vi stöttar dig i alla lägen - inklusive om du vill ha hjälp att flytta från oss.

Lycka till oavsett Danne!
Tack.

Men det handlar inte om enstaka problem som uppstått de senaste dagarna utan ett extremt segt och opålitligt användargränssnitt där utvecklarna fokuserat på tonvis med "coola" ajax-effekter och flådig design (som inte ens funkat i alla moderna webbläsare) istället för enkelhet och snabbhet. Det handlar om att jag antagligen inte fått igenom mer än varannan ändring/inställning utan att få någon form av felmeddelande under de här två åren och varit tvungen att maila eller ringa er och bett er ordna saken "back end", osv.

Det tragikomiska är att jag hade testat Binero innan jag blev kund hos er och lämnade dom p.g.a. liknande skäl.

För min del är det ju ingen katastrof på något sätt. Jag bara flyttar någon annan stans (och ni förlorar inte särskilt mycket på det eftersom jag bara hade 10-12 domänkonton hos er). Ni har det värre eftersom ni sitter fast med problemet.

Så det är nog jag som ska önska er lycka till och inte tvärtom. ;-)
Danne Vendel är inte uppkopplad