Visa ett inlägg
Oläst 2013-12-04, 20:39 #12
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Oavkortat kommer några kunder i kläm när det strular som det gjorde vid denna uppdateringen. Så att de inte fick till det direkt för dig handlar helt om denna uppdatering som vi rullade tillbaka under dagen.

Det finns en del problem som vi är övertygade kommer fixas. Vi har noga valt bland alternativen - som även andra svenska företag har gjort - och det finns ett överväldigande stöd för detta system som vi tror i framtiden kommer skapa en väldigt god grund för våra kunder. Samtidigt hör jag vad du säger och förstår din frustration. Det är ett ungt system med en hel del som kan förbättras. Det, å andra sidan, kan de flesta system. ;-)

Absolut - du måste göra som du känner och vi stöttar dig i alla lägen - inklusive om du vill ha hjälp att flytta från oss.

Lycka till oavsett Danne!
johan1234 är inte uppkopplad