Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-30, 02:03 #2
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS Visa inlägg
Tack, detsamma. Vad har min privata blogg med FS Datas blogg att göra? Absolut ingenting. Min personliga kommentarshantering är väldigt strikt, av orsaker som går att läsa på min blogg (men jag ska inte länka, då det är egenreklam). På FS Datas blogg raderas inga kommentarer, förutom rena personangrepp.

WN är inget opartiskt forum på något sätt. Det styrs av personer med starka egenintressen, som raderar/ändrar inlägg fritt efter eget huvud. Det vet jag av erfarenhet sedan många år tillbaka. Det är bl a därför jag inte längre för några längre diskussioner här. Att du felaktigt tillskriver mig (och min arbetsgivare) en massa saker gör inte det hela bättre. Nej, WN är inte optimalt för en diskussion som detta.
Din privata blogg har absolut ingenting med FS Datas blogg att göra förutom det faktum att du skrivit de flesta (alla?) blogginlägg hos FS Data sedan du anställdes där. Jag ville bara peka på att kommentarer i en blogg lätt kan försvinna när som helst oavsett vad du/ni anser passar er just för stunden. Jag förstår också mycket väl att du nu måste förmedla FS Datas syn på molntjänster och inte din egen men det blir ju naturligtvis väldigt svårt för dig när FS Data inte verkar veta vad en molntjänst är, eller rättare sagt har flera olika definitioner beroende på sammanhanget.

Det där med att inlägg ändras och raderas fritt utan anledning på WN är ju bara rent nonsens också. Du har helt enkelt varit sur på oss ända sedan vi raderade en rad blogglänkar i dina svar för några år sedan. En sådan barnslig långsinthet borde du kanske släppa nu när du återigen representerar ett respektabelt svenskt webbhotell? Det finns i skrivande stund 475 626 inlägg på WN. Antalet raderade inlägg är en bråkdel av dessa - majoriteten raderade inlägg är spam från helt nyregistrerade medlemmar, personer som missuppfattat "Förmedling av jobb och tjänster" och där istället erbjudit sina tjänster samt utannonserade domännamn som inte uppfyllt 6-månadersregeln. Ett fåtal raderingar kan säkerligen diskuteras, precis som på vilket modererat forum som helst, men det görs då med fördel under "Diskutera WN". Det är i så fall betydligt större andel kommentarer som har raderats på din egen blogg.

WN är garanterat betydligt mer opartiskt än er egen hemsida och jag kan personligen lova dig att inget av dina svar i den här tråden kommer att raderas såvida det inte huvudsakligen består av länkar till er egen blogg eller hemsida. Inte ett enda inlägg i den här tråden har raderats eller modererats hittills, tro det eller ej