Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-29, 18:17 #30
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det där är ju bara rent trams. ...

Jag föredrar att diskutera saken här på WN där det finns en större och bredare läsarskara, där ni inte har någon kontroll över vad som skrivs och där kommentarer och diskussioner inte riskerar att försvinna. Du själv har ju exempelvis raderat ett stort antal kommentarer på din egen blogg där du och City Network-Johan diskuterade just molntjänster i en ganska hätsk ordväxling.
Tack, detsamma. Vad har min privata blogg med FS Datas blogg att göra? Absolut ingenting. Min personliga kommentarshantering är väldigt strikt, av orsaker som går att läsa på min blogg (men jag ska inte länka, då det är egenreklam). På FS Datas blogg raderas inga kommentarer, förutom rena personangrepp.

WN är inget opartiskt forum på något sätt. Det styrs av personer med starka egenintressen, som raderar/ändrar inlägg fritt efter eget huvud. Det vet jag av erfarenhet sedan många år tillbaka. Det är bl a därför jag inte längre för några längre diskussioner här. Att du felaktigt tillskriver mig (och min arbetsgivare) en massa saker gör inte det hela bättre. Nej, WN är inte optimalt för en diskussion som detta.

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det här är väl i så fall ett tecken på en ganska osund inställning i branschen? Akademiker ser ner på icke-akademiker och vice versa. Det blir lite som en samling vuxna barn av det manliga könet i 20-30-årsåldern som väljer ut de som får vara med och leka i sandlådan Det bästa är väl ändå en kombination av bägge världar? Den svenska webbhotellbranschen skulle garanterat få en högre status och hålla en högre generell kvalitet då. Erfarenhet är aldrig av ondo och en högre utbildning är aldrig av ondo.
Det bästa är en blandning av båda världar, absolut. Inget illa om akademiker, faktum är ändå att väldigt många företag i webbranschen består av människor med en passion och ett intresse snarare än en utbildning.

Notera att jag inte ringaktar människor med en god utbildning. Återigen, tillskriv mig inte en sådan felaktighet.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat