Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-26, 19:32 #18
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
tartareandesire - Anser det är ett mycket sunt råd och skrev det därför? Det kändes inte rätt för dig? Du menar att bland de andra 100 registrarerna som har ett bra rykte så försöker jag insinuera något? Nä - så var det inte. Ett råd till någon där jag tyckte det var rätt råd att ge. Tror alla sunda råd uppskattas eller?

Rauthing - Jo - jag vill ge dem kred för det. Snyggt och jag önskar att även Telia, Telenor och andra som jag ringt vid liknande tillfällen visat samma öppenhet. Oavsett att det faller som det gör och att de "måste" göra det så har de tagit ett val som absolut är till kundens fördel. Som du mycket riktigt pekar ut så gör vi inte det och vad jag vet inte många andra heller. Så bra och kred till dem. Tror fö det är ett smart val och de gör det med vinst. Skapar trygghet från kundens sida men få använder det.

tartareandesire - kan jag få ovan som en minus i smygreklamskolumnerna du verkar föra statistik på när du försöker övertolka vad som står mellan raderna? ;-)

Lyft blicken lite killar och ge tillbaka lite positiv energi då och då. Livet och WN blir roligare då.

Ha en trevlig kväll!
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat