Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-21, 17:27 #42
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
Citat:
Ursprungligen postat av Clarence Visa inlägg
Om man inte kan se intresset för kunden att behålla tjänsten så är det mycket snabbare oskäligt. T ex för en tjänst som man uppenbart ej nyttjas i dagsläget.
Är ju inte leverantörs problem om kund inte vill vara kvar längre, borde han tänkt på innan.

Ofta får man ju rabatt vid längre avtal, så om kund väljer 5 år för få bättre pris är det rimligt leverantör ha rätt till ersättning under 5 år.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat