Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-14, 19:00 #23
JesperA JesperA är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2008
JesperA JesperA är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2008
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS Visa inlägg
SD är ett antidemokratiskt och fascistiskt parti, med toppmedlemmar som antingen springer runt på stan på fyllan med järnrör och skriker åt "babbar" eller predikar utvisning av invandrare i andra och tredje generation (och hela deras släkt) i den interna propagandaradion. Ja, när de inte sponsrar rasistsajter som Avpixlat eller sjunger allsång om Olof Palmes död.

Ingen rök utan eld hörni.
Har sett personer med dina argument flera gånger och hur mycket jag än försöker leta upp någon form av bekräftelse på att det ni säger är sant, så lyckas jag inte.

1) Vet du vad demokrati betyder och isåfall, vad gör SD till antidemokratiska? Dom har ju tagit sig in i regeringen helt enligt just demokratins spelregler.

2) Järnrörshändelsen, är just 1 händelse men denna isolerade enskilda händelsen använder ni som om det vore ett dagligt normaltillstånd av Sverigedemokrater att springa runt med järnrör, och när jag använde lite källkritik och kollade på filmen, så höll dom i ett alurör i 10-15 sekunder i självförsvar och när dom blev anmälda så släpptes alla misstankar mot SD just pga att det var en ickehändelse, så varför klänga kvar med järnrörsargumentet när dom flesta faktiskt har hängt med på vad som egentligen hände?

3) Utvisningsargumentet har jag också hört flera gånger men aldrig någonsin hittat något "bevis" som styrker detta påståendet.

Nu har jag varit sosse i hela mitt liv men jag ser ändå ingen som helst fördel att hitta på saker om SD, är dessutom sjukt allergisk mot personer som dig som vägrar se till fakta och hittar på en egen snedvriden och överdriven bild av verkligheten, era argument är så sjukt grundlösa och infantila att det ni låter som arga fjortisar på skolgården som inte fått sin blöja bytt på flera år.

Fast jag hoppas ju du skämtade eller något så jag inte tappat all hopp om mänskligheten, fast är du 11-12 år så är du förlåten oavsett.

Senast redigerad av JesperA den 2013-11-14 klockan 19:03
JesperA är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat