Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
I så fall skulle både Binero och City Network vara tämligen inkompetenta när det gäller hårdvara menar du? Det tror inte jag riktigt på  Men, visst, lyckas ni få Atomia att rulla på bra hos er så har ni definitivt ett väldigt bra läge på den svenska marknaden. Är dock nyfiken på hur ni testat systemet utan kunder när du är så säker på din sak.
Tyvärr har ju Atomia andra begränsningar vad gäller egen utveckling som ni knappast kan lösa hur gärna ni än vill men där har ni förstås varit minst lika låsta innan bytet. Där ligger Loopia två steg före fortfarande.
Jag gillar personligen Crystone som webbhotell tack vare en riktigt bra drift (åtminstone för egen del) även om jag ogillar företagets marknadsföring och kontrollpanelen 
|
Återstår ju att se, jag sa att vi testat det nu och det fungerar bra, sen får vi ju se men vi satsar ju inte flera miljoner på ett projekt som kommer gå segt som sirap sen när vi går live med det
Ja vi har ju självklart diskuterat alla saker med Atomia, då vi märker vad andra personer säger om systemet här på WN så vi inte hamnar i samma sits.
Vi gillar inte heller kontrollpanelen hehe, men den kommer snart vara historia hoppas vi på!