Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-08, 11:54 #2
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Jag tror dock att segheten som folk upplever med Atomia har med både hårdvara och Atomia att göra, och inte enbart Atomias system. Vi har testat vårt nya och det flyter på hur bra som helst, vi har ju så klart inga kunder där nu så det är svårare att säga hur det kommer se ut när vi fyllt systemet med kunder. Men jag är rätt säker på att det inte kommer gå "Segt som sirap"
I så fall skulle både Binero och City Network vara tämligen inkompetenta när det gäller hårdvara menar du? Det tror inte jag riktigt på Men, visst, lyckas ni få Atomia att rulla på bra hos er så har ni definitivt ett väldigt bra läge på den svenska marknaden. Är dock nyfiken på hur ni testat systemet utan kunder när du är så säker på din sak.

Tyvärr har ju Atomia andra begränsningar vad gäller egen utveckling som ni knappast kan lösa hur gärna ni än vill men där har ni förstås varit minst lika låsta innan bytet. Där ligger Loopia två steg före fortfarande.

Jag gillar personligen Crystone som webbhotell tack vare en riktigt bra drift (åtminstone för egen del) även om jag ogillar företagets marknadsföring och kontrollpanelen

Senast redigerad av tartareandesire den 2013-11-08 klockan 11:57
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat