Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-08, 11:40 #10
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Det där med halvfalsk marknadsföring och spam är ju lite av Crystones grej (inte för att de är sämre än många andra företag där). Jag påpekade redan för ett år sedan att deras information på hemsidan om "Sveriges bästa support" och fasta svenska supporttider inte var särskilt väl förankrad i verkligheten. Man kunde då mycket väl få engelskspråkig support på den "svenska tiden". Det tycker jag känns lite som när färdtjänst lägger sin verksamhet i Afrika eller Baltikum, det vill säga inte helt lyckat för kunden men en god affär för leverantören.

Crystone går ju för övrigt över till Atomia som kontrollpanel snart också precis som Binero och City Network tyvärr gjort. Frågan är vad som är bäst - en rekordrörig men snabb kontrollpanel eller en överskådlig men sirapsseg dito
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2013-11-08 klockan 11:43
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat