Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-07, 17:59 #7
Ingos avatar
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2005
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
Ingos avatar

Reg.datum: Jan 2005
Kan summera lite här vad som har hänt under dagen efter att jag dels tog upp ärendet här på WN men också PM:a Fredrik kring detta.

Först måste jag verkligen säga att det är glädjande att han ringer upp som ansvarig person för att kunna ge min bild kring hela ärendet, hur den svenska och utländska supporten har agerat samt det värsta av allt att man stänger ner kontot.

Anledningen till att man stängde ner kontot var pgr av att betalningen som var bekräftad av såväl Paypal som Servage hade dragits tillbaka vilket gjorde att man valde att stänga ner webbhotellet omgående. Såg också följande meddelande i kontrollpanelen under Support-Ärende följande meddelande:
Please understand that we need a clarification by 06-11-2013 02:03:02 latest. Due
to this we kindly ask you to get in touch with us asap. Please consider that if this dispute shouldn't be solved by 06-11-2013 02:03:02 due to lack of co-operation from your side, we are obliged to proceed with punitive measures like locking your account and suspending your domains.

Här var några viktiga punkter som jag tog upp:

-Som jag sa till Fredrik så tycker jag att det är ett oacceptabelt beteende att man stänger av det per automatik utan att jag som kund kan agera, man har också såväl adress som org nummer och därmed också möjlighet att sända faktura. Så visst kunde man ha löst det på ett helt annat sätt.

-Jag påtalade bristen av kunskap från den svenska supporten som är anmärkningsvärt riktigt dålig och under all kritik.

Vi kom dock fram till en deal som innebär att jag blir överflyttad till Crystone och jag ska verkligen ge de en ärlig chans för detta företag. Jag hoppas jag inte blir utlåst ;-)
Ingo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat