Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-07, 11:16 #4
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar

Reg.datum: Jun 2012
Hejsan Ingo,

Jag skulle först och främst vilja säga att jag absolut jobbar kvar som Marknadschef för både Servage och Crystone, jag tar hand om samtliga webbhotell i vår koncern och sköter om marknad och produkter. Jag har även andra ansvarsområden inom koncernen så det kanske blev något missförstånd när du fick informationen om att jag inte jobbade kvar som det.

Jag tänkte besvara dina frågor här öppet så alla får en klar bild:

- Servage.se och Servage.net är samma system, det stämmer bra.
- Supporten är öppen på engelska dygnet runt, den svenska supporten stänger 19.00 och är bemannad av en person tillsammans med vår engelska personal, så det stämmer också bra.
- Det stämmer inte helt, vi har även personal här i Sverige som sköter om supporten för Servage.
- Servrarna är i Tyskland nu men kommer att flyttas till Sverige i och med övergången till Atomia.

Denna flytt kommer ske i Januari och vi kommer inte ha kvar vårt datacenter i Tyskland, denna information har vi även gått ut med öppet i PR utskick tidigare i höst. Vår kundtjänst kommer att sköta om samtliga bolag i samma kontrollpanel som kommer vara Atomia, även jag finns här för alla våra kunder som Marknadsansvarig för samtliga Webbhotell inom Online Group.

Vi har gjort ständiga förbättringar i hanteringen utav Servage kundtjänst och få deras kontor i Tyskland och vårt i Sverige att sammarbeta så nära som möjligt, men tyvärr verkar det ha brustit i rutinerna här och vi kommer självklart se till att det löses omgående. Så att det varken kan drabba dig eller någon annan kund igen.

När det gäller nyhetsbreven så har Crystone gjort 5 utskick under oktober så det behöver jag absolut inte lägga 100% av min tid på dessa.

När det gäller nerträngningen av ditt konto så kan vi inte ta detta här då det är betalningen det gäller, om du mailar mig direkt på [email protected] så fixar vi det över mail istället.

Med vänlig hälsning, Fredrik Björklund Servage / Crystone - Online Group
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat