Visa ett inlägg
Oläst 2013-10-31, 22:49 #7
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Timi Visa inlägg
Du är så sjukt sorlig, så mycket dubbemoral finns det inte ens.
Verkar som att du äger menoxia, hela facebook har spammats om din minecraft server i månader, på alla sidor som finns dvs. Så snälla, sluta upp med dubbelmoralen, innan du gör bort dig helt och hållet!
Helt sjukt att serverns hatare till och med sprider sig till detta överlag seriösa forum..

För det första så är det du säger ett oförskämt påstående utan någon som helst sanning, och du vet mycket väl om det själv. Har inte marknadsfört någon server på mina facebooksidor (som jag för övrigt i princip helt och hållet slutat syssla med på grund av tidsbrist) sedan serverns start vilket var för snart två år sedan. Och det var inte heller "på alla sidor dvs." som du fick ur dig utan ett enstaka i måttlig mängd Du bör knappast ens komma ihåg det, och i så fall är du riktigt långsint Försöker verkligen svara diplomatiskt nu.. men det är verkligen verkligen inte sant att det har "spammats i månader på hela facebook".

För det andra fyller ditt inlägg ingen funktion förutom att hata på mig då det jag syftade på, som visserligen inte hade något med TS att göra (har för mig att vi redde ut det via PM efter, och jag ber återigen om ursäkt för anklagelsen) är ren och skär scamming där man alltså skickade ut länkar systematiskt som inte ledde till det man påstod att det ledde till enbart i syfte att tjäna pengar. Något sådant har jag aldrig sysslat med och jag tror faktiskt, att om du kan bortse från att du av någon anledning inte gillar mig eller min server till och med kan hålla med om att det är fel.

Nu rekommenderar jag att en moderator låser denna tråd innan jag fortsätter att bidra till att den går helt off topic. Och jag önskar er alla en trevlig kväll.
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat