Visa ett inlägg
Oläst 2013-10-25, 23:18 #10
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2010
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar

Reg.datum: May 2010
Citat:
Ursprungligen postat av iws Visa inlägg
Sött av dig att bry dig om min hälsa, men du kan inte säga åt de säkert tiotusentals som gör som jag att det inte är hälsosamt. Här vill jag bara påpeka att själva poängen med mina inlägg är att jag ville få fram att det finns folk som gör och tänker som jag och därför är det ingen vidare ide att skicka ut mailen nattetid, om du vill nå ut till flest eller att mailet inte har en högre viktighetsgrad. Vill TS att budskapet ska komma ut positivt till kunden då bör han göra det dagtid anser jag.
Man ska inte behöva bli väckt av larm på natten om man inte är i någon form av jour-tjänst där man får betalt för att vara i beredskap. Den här beredskapen ska man sedan ha max varannan vecka, men helst inte mer än var fjärde.
Jag antar att det är driftslarm som är så kritiska så att du måste agera direkt. I så fall borde borde du lägga ut jouren på något driftbolag och vidarefakturera dina kunder som vill ha den här servicen.

Sedan bör du som patrikweb säger åtminstone fixa något bättre system än mail för dina larm. Det är ett väldigt dåligt system för det.
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat