Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand
Jag är personligen övertygad om att du haft otur, även om jag förstås respekterar din åsikt. Som sagts är GD världens största hosting och domänregistrator, med en omsättning på närmare tio miljarder kronor årligen. Jag tror de drar sig för att ljuga offentligt om en sådan företeelse, även om jag givetvis inte kan vara hundraprocentigt säker.
Nog om detta (från mig) nu...
|
Jag har diskuterat detta med en del amerikaner jag känner som har många domäner och frågat dem om det var "otur" jag hade, vilket jag trodde från början, men de sa åt mig att undvika godaddy för bra namn att det är vanligt förekommande att de tar namn.
Så, först trodde jag att det var otur men sedan fick jag råd från folk jag litar på att de varit med om liknande.
Så kanske det är "otur" som händer ofta, men sannolikheten är låg i så fall att 2 olika personer söker på samma namn inom samma timme.
Det här är inget argument man vinner, men det är inte svårt att bara använda sig av namecheap för bättre namn. Annars sitter man där utan bevis.
Hittade liknande argument mot namecheap på webhosting talk men då kommer namecheap in och klargör vad som hänt istället för att bara undvika ämnet som godaddy.