Vi på ServIT behöver utöka vår support och söker en supporttekniker på hel- eller deltid med bas i Stockholm.
Arbete
Huvuduppgiften blir att ge support till vår växande skara av kunder. Eftersom vi är ett litet bolag finns stora möjligheter att vara delaktig i olika delar av verksamheten om intresse finns, som t.ex. utveckling, test, design, kundprojekt, marknadsföring, drift och sälj.
Arbete sker primärt på vårt kontor vid Globen i Stockholm. Möjligheter finns att arbeta deltid på distans/hemifrån. Stor flexibilitet finns vad det gäller arbetstiderna. Vi söker en heltidstjänst men kan, med fördel, tänka oss deltid under en period initialt.
Önskelista/krav
Måste:
- datorvana
- supportinriktad
- självständig/bra attityd
Hög prio (vore mycket bra):
- Erfarenhet inom callcenter/telefoni
- Kunskap om Linux
- Kunskap om html/css
- Kunskap om php/javascript/jquery
- Kunskap om Asterisk
- Kunskap i SQL (extra plus för PostgreSQL)
- Flytande i engelska
Plus (inte lika viktigt):
- Kunskap sälj/marknadsföring
- Kunskap inom design
- Programmering (php/javascript/jquery/C/ajax/VB.net)
- Annan nyttig IT-kunskap: soap, webservices, xml, mail, Lync, apache
Om ServIT
Vi är ett litet teknikbolag som jobbar med lösningar inom callcenter och kundtjänst.
Vi utvecklar och driftar vår egen produkt ServIT eHelpdesk som är en molnbaserad tjänst som ger våra kunder stöd i deras kundtjänst med funktioner för inkommande telefoni, chatt, ärendehantering, CRM, mailhantering, ringlistor mm.
Vi har ett antal stora och välkända bolag som kunder såsom t.ex. Atea, Axfood, CGI (f.d. Logica), Bring, Telenor, Linas matkasse m.fl.
http://www.servit.se
Skicka ansökan via PM eller e-post:
[email protected]