Visa ett inlägg
Oläst 2013-10-23, 10:33 #8
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
allt är relativt, men saken tillhör fortfarande Danielos man vill inte ge kunder 100% upptid när dom betalar en pizza i månaden. Att köra failover går fint via olika typer av virtualiseringar vilket är en enkel sak. Att lastdela last mellan flera fysiska noder med olika geografiskt uppsatta filsystem är något som kostar pengar och det är troligen inget något vill skänka dessa pizza prenumeranter med. Den enda som gör de idag är DU eftersom du talar så gott om din miljö att den har allt det där som krävs. Faktum är att en god vän till mig har testat Egensajt och han sa då att de var mer nere en uppe så vet inte alls riktigt hur din lastdelning / failover fungerar tyvärr..

Faktum vilket jag sagt förut är att du även kör ISPconfig men de har du även sagt att ni kör allt eget vilket jag inte riktigt håller med om de lilla jag såg. Men nu är detta cika 6 månader tillbaka. Men samtidigt då prata du om lastdelningar 100% upptid etc, men jag tycker inte alls de verkar stämma av de jag fått veta. Så egentligen ser man de i det perspektivet så skapar man bara mer jobb för sig själv en vad de gör nytta för sina pizza prenumeranter.

Den dagen folk inser att IT kostar pengar för 100% tillgänglighet den dagen kommer marknaden se annorlunda ut.
ZynX är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat